EXPERTISE

Onze drive is het haalbaar maken van gebiedsontwikkelings-projecten voor onze opdrachtgevers en voor de toekomstige bewoners. Oplossingen creëren die er toe doen. We doen dat met persoonlijk betrokken mensen vanuit een unieke visie:
"Als ieder individu uniek is, moet zijn woning dat ook kunnen zijn".  
Om dit te realiseren heeft Kalliste, samen met professionele partners, een aantal unieke woonconcepten ontwikkeld.


DIT is WonenDIT is wonen
U wilt uw bewoners een veilig, comfortabel en betaalbaar thuis bieden. Een plek waar mensen graag willen wonen én die beantwoordt aan uw eisen als professional. Aan uw prioriteiten op het vlak van duurzaamheid, rendement, comfort en flexibiliteit. In DIT is wonen krijgen al deze variabelen precies de ruimte die u hen toekent. 
>>lees verder

 
 

FIT WonenFIT Wonen
Over vijf jaar is bijna alle nieuwbouw energieneutraal of energieleverend. Steeds meer en sneller verandert de mind set van professionele partijen en woningzoekenden als het gaat om duurzaamheid.
>>lees verder

 
 

Tijdloos WonenTijdloos Wonen
een oplossing voor het huisvestingsvraagstuk dat ontstaat door de toenemende vergrijzing. In veel gemeenten is er vraag naar een unieke en onderscheidende woonoplossing voor de senioren van deze tijd. Tijdloos Wonen biedt perspectief voor iedere locatie. Wonen in een dorpse setting, in een dorp of een stad. Wonen voor nu. Wonen voor de toekomst. Een thuis voor altijd. De mogelijkheden zijn eindeloos en op maat, het concept is tijdloos.

>>Lees verder 

 
WijzerWonen
WijzerWonen
WijzerWonen een gestructureerd proces waarin de consument op vooraf vastgestelde momenten de woning kan beïnvloeden. Op deze wijze ontstaan woningen waarin de individuele woonwensen van de consument worden gecombineerd met de schaalvoordelen van het project, tegen een concurrerende prijs-kwaliteitsverhouding.

 

DierbareDuurzaamheidDierbareDuurzaamheid
Kalliste zet zich actief in om innovaties op het gebied van duurzaamheid, waar mogelijk en verantwoord, in het woningbouwproces en in de woning toe te passen. Dit komt onder andere tot uiting in ons streven om projecten te realiseren met een bijzondere duurzaamheidswaarde met het oog op de toekomstige woonwaarde van woning en woonomgeving.
>>lees verder



MarketinghuisMarketing Huis
Woningbouwprojecten ontwikkelen vraagt om meer dan alleen het technisch ontwikkelen van een woning. Het vraagt om het succesvol bijeenbrengen van vraag en aanbod: om marketing. In de projectmarketing van Kalliste - het MarketingHuis - staan drie pijlers centraal op het verkoopsucces, het fundament. Met het Actieplan werken we vervolgens in vier stappen naar een succesvolle verkoop.

1. Klant centraal
2. Persoonlijk contact & Begeleiding
3. Open & Transparant 

>>lees verder